Розділ 7. Забезпечення інноваційного механізму підвищення якості соціальних послуг.

7.1. Проводити роботу щодо впровадження інноваційного механізму підвищення якості соціальних послуг для забезпечення життєдіяльності територіальної громади міста Харкова.

7.2. Організація та забезпечення роботи інформаційних електронних соціальних офісів (додаток 6):

7.2.1. Технічне обслуговування, поточний ремонт та профілактика комп’ютерної і оргтехніки, а також оплата запасних частин і витратних матеріалів для поточного ремонту та технічного обслуговування вказаної техніки, здійснення перезарядки та поточного ремонту картриджів оргтехніки.

7.2.2. Надання послуги з доступу до Інтернет.

7.2.3. Придбання канцелярського приладдя.

7.3. Організація забезпечення роботи спеціалізованого автотранспорту з метою перевезення маломобільних груп населення, а саме:

7.3.1. Організація роботи з надання транспортних соціальних послуг особам з інвалідністю І и II груп з ураженням опорно-рухового апарату, які пересуваються на інвалідних візках (додаток 7).

7.3.2. Організація роботи з надання транспортних послуг для перевезення на садово-городні ділянки садівничих товариств «Райдуга», «Водолій», «Фауна», «Світлячок» та «Промінь», які розташовані у с. Черкаська Лозова Дергачівського району, учасників війни, дітей війни, осіб з інвалідністю та супроводжуючих осіб (1-2 ос.) для осіб з інвалідністю з проблемами опорно-рухового апарату.

7.3.3. Організація роботи з надання транспортних послуг дітям з інвалідністю, які відвідують комунальний заклад «Харківський міський центр комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю «Промінь» з метою системного проходження курсів реабілітації.

7.4. Організація роботи фестивалів соціальної реклами.

7.5. Організація забезпечення життєдіяльності осіб без постійного місця проживання у період екстремальних погодних умов.

7.6. Забезпечити розробку та випуск інформаційного соціального вісника «Єдина соціальна мережа».