Skip to main content

В Харкові з 1 червня запрацює єдиний Портал електронних сервісів

Про це повідомив директор Департаменту реєстрації Олег Дробот.

Всі структурні підрозділи міської ради, співробітники центрів надання адміністративних послуг, відділень «Жилкомсервісу» вже отримали доступ до єдиної бази даних про зареєстрованих у житлових приміщеннях осіб і пройшли відповідне навчання.

Також харків’яни зможуть отримати через портал дві послуги – не виходячи з дому оформити довідку про реєстрацію місця проживання та технічний паспорт від КП «БТІ».

Для користування Порталом необхідно буде пройти авторизацію, вибравши зручний для себе спосіб. Один із способів електронної ідентифікації – електронний цифровий підпис. Також можна буде альтернативно скористатися системою BankID і підтвердити свою особистість, використовуючи банківську карту, а також системою Mobile ID, яка нещодавно впроваджена в Україні.

Директор Департаменту реєстрації зазначив, що, при необхідності, на Порталі можна буде оплатити послуги, використовуючи свою банківську карту, отримати в електронному вигляді документи, яким буде присвоєно унікальний номер і QR-код для перевірки його достовірності.

Документ можна буде зберегти на своєму пристрої, у тому числі, на мобільному телефоні, а потім роздрукувати у будь-якому зручному місці.

Перейти до вмісту