• Головна
  • Новини
  • В Адміністрації Основ’янського району Харківської міської ради відбулися чергові засідання робочих груп

В Адміністрації Основ’янського району Харківської міської ради відбулися чергові засідання робочих груп

В Адміністрації Основ’янського району Харківської міської ради 23.05.2019 відбулися чергові засідання двох робочих груп:

– з питань забезпечення своєчасної та в повному обсязі сплати податків, внесення інших обов’язкових платежів до міського бюджету та виплати заробітної плати;

– з питань підвищення  рівня оплати праці, легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення;

за участю заступника голови адміністрації району, представників Управління праці та соціального захисту населення Адміністрації Основ’янського району Харківської міської ради, Слобожанського об’єднаного управління Пенсійного фонду України м. Харкова, Східного управління Головного управління Державної фіскальної служби у Харківській області, Харківського міського відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Харківській області, відділення Національної служби посередництва і примирення України в Харківській області та керівників і представників підприємств Основ’янського району.

На засіданнях розглядалися та обговорювалися питання: про стан заборгованості з виплати заробітної плати, по єдиному соціальному внеску та по платежах до Пенсійного фонду України; введення на підприємствах з 01.01.2019 мінімальної заробітної плати у розмірі 4173 грн. відповідно до Закону України «Про державний бюджет України на 2019 рік»; підвищення рівня оплати праці; фактичного допуску працівника до роботи без оформлення трудового договору (контракту); оформлення працівника на неповний робочий час у разі фактичного виконання роботи повний робочий час, установлений на підприємстві; виплати заробітної плати (винагороди) без нарахування та сплати єдиного  внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та податків.

заробітна плата, Основ’янський район, робоча група, Управління праці та соціального захисту населення