Skip to main content

Оцінка якості надання соціальних послуг у Немишлянському терцентрі

|

Оцінка якості надання соціальних послуг

У територіальному центрі надання соціальних послуг Немишлянського району міста Харкова проведено внутрішню оцінку якості надання соціальних послуг, які надають відділення соціальної допомоги вдома та відділення денного перебування за період з травня по серпень поточного року.

Спеціалісти відділень використовували різні методи оцінки. Один з них – заповнення опитувальників з метою отримання відгуків стосовно організації та надання послуг. Внутрішня оцінка якості соціальних послуг, що надаються передбачає самооцінку. За результатами самооцінки 100% соціальних робітників одержали оцінку «добре». У одержувачів соціальних послуг спостерігається покращення емоційного і психологічного стану в процесі отримання соціальних послуг у порівнянні з періодом, коли соціальні послуги не надавались.

Метою цієї роботи є отримання об’єктивної інформації щодо реального стану надання соціальних послуг відділеннями. Комплекс заходів, що здійснюється, сприяє: оптимізації роботи відділень, підвищенню рівня професійної компетенції персоналу, визначає результативність надання соціальних послуг, виявляє негативні та позитивні тенденції у процесі надання послуг, підготовці пропозицій щодо вдосконалення процесу надання соціальних послуг й поширення успішного досвіду.

Комісіями ухвалено рішення – якість надання соціальних послуг догляд вдома, паліативний догляд, денний догляд, соціальна адаптація – оцінити на вищу оцінку – «добре».

Перейти до вмісту