Положення про порядок надання одноразової адресної грошової допомоги медичним працівникам, які потрапили у складну життєву ситуацію, у зв’язку з тяжкими захворюваннями: онкологією, інфекційними захворюваннями, набутими внаслідок професійної діяльності (гепатит В, С, туберкульоз, ВІЧ-інфекція, COVID-19 тощо), та необхідністю проведення протезування

 

Додаток 9

до Програми сприяння безпечній життєдіяльності у сфері соціального захисту населення міста Харкова
на 2021–2025 роки

(до пп. 8.1.4 розділу 8 «Підтримка  соціально вразливих верств населення»)

 

 

 

          ПОЛОЖЕННЯ

про порядок надання одноразової адресної грошової допомоги медичним працівникам, які потрапили у складну життєву ситуацію, у зв’язку з тяжкими захворюваннями: онкологією, інфекційними захворюваннями, набутими внаслідок професійної діяльності (гепатит В, С, туберкульоз, ВІЧ-інфекція, COVID-19 тощо), та необхідністю проведення протезування

1.Загальна частина

 1.1. Положення про порядок надання одноразової адресної грошової допомоги медичним працівникам, які потрапили у складну життєву ситуацію, у зв’язку з тяжкими захворюваннями: онкологією, інфекційними захворюваннями, набутими внаслідок професійної діяльності (гепатит В, С, туберкульоз, ВІЧ-інфекція, COVID-19 тощо), та необхідністю проведення протезування (далі – Положення) визначає порядок надання одноразової адресної грошової допомоги медичним працівникам, які потрапили у складну життєву ситуацію, у зв’язку з тяжкими захворюваннями: онкологією, інфекційними захворюваннями, набутими внаслідок професійної діяльності (гепатит В, С, туберкульоз, ВІЧ-інфекція, COVID-19 тощо), та необхідністю проведення протезування (далі – медичні працівники).

1.2. Одноразова адресна грошова допомога (далі – грошова допомога) медичним працівникам, які потрапили у складну життєву ситуацію, надається в межах витрат, передбачених на зазначені цілі кошторисом витрат на виконання Програми сприяння безпечній життєдіяльності у сфері соціального захисту населення міста Харкова на 2021–2025 роки (далі – Програма), на поточний рік.

1.3. Питання надання грошової допомоги медичним працівникам – членам територіальної громади міста Харкова, які мешкають та зареєстровані на території міста, розглядаються за дорученням міського голови.

1.4. Підставою для розгляду питання щодо надання грошової допомоги є заява медичного працівника на ім’я міського голови про надання йому грошової допомоги у зв’язку з тяжкими захворюваннями: онкологією, інфекційними захворюваннями, набутими внаслідок професійної діяльності (гепатит В, С, туберкульоз, ВІЧ-інфекція, COVID-19 тощо), та у зв’язку з необхідністю проведення протезування.

1.5. Рішення щодо конкретної заяви приймається комісією з розгляду питань щодо надання одноразової адресної грошової допомоги громадянам міста, які опинилися в складній життєвій ситуації (далі – Комісія).

Склад Комісії затверджується розпорядженням міського голови. Комісію очолює заступник міського голови з питань охорони здоров’я та соціального захисту населення.

До складу Комісії входять голова Комісії, заступник голови Комісії – заступник директора Департаменту – начальник Управління з соціальних питань Департаменту соціальної політики Харківської міської ради, секретар Комісії та 9 членів Комісії, а саме: директор Департаменту соціальної політики Харківської міської ради, 2 депутати Харківської міської ради, представник Управління з соціальних питань Департаменту соціальної політики Харківської міської ради, 2 представники Департаменту охорони здоров’я Харківської міської ради, представник Департаменту бюджету і фінансів Харківської міської ради та 2 представники інститутів громадянського суспільства соціального спрямування.

1.6. Питання щодо надання грошової допомоги медичним працівникам, які потрапили в складну життєву ситуацію, розглядається Комісією за наявності таких документів:

особистої заяви громадянина;

довідки про зареєстрованих у житловому приміщенні осіб (довідки про склад сім’ї);

довідки про дохід заявника (оригінал);

копії паспорта заявника у формі книжечки (1, 2 сторінки та сторінки з відміткою про місце реєстрації) або копії паспорта у формі пластикової картки з безконтактним електронним носієм типу ID-1 (лицьового та зворотного боку);

копії довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків заявника (для заявника – власника паспорта формі пластикової картки з безконтактним електронним носієм типу ID-1 зазначена довідка не надається).

Для розгляду питання про надання грошової допомоги:

на лікування чи операцію необхідним є надання медичного висновку Департаменту охорони здоров’я Харківської міської ради або іншої медичної документації із закладу охорони здоров’я, яка підтверджує захворювання;

у разі якщо громадянин не працює та не має постійного доходу, заявником надається довідка, видана територіальним підрозділом Державної служби зайнятості про реєстрацію особи як безробітної або довідка про перебування на обліку осіб, які шукають роботу;

у разі якщо громадянин за станом здоров’я фактично втратив працездатність, але на час звернення інвалідність йому не встановлено, заявником надається медична документація із закладів охорони здоров’я, яка підтверджує довготривале захворювання або проходження медико-соціальної експертної комісії для встановлення інвалідності;

у разі якщо заявник не має спільних прав та обов’язків із зареєстрованими разом з ним у житловому приміщенні особами, підтвердженням цього може бути документ про поділ особових рахунків на оплату житлово-комунальних послуг або копія свідоцтва (рішення суду) про розірвання шлюбу;

у разі звернення до секретаря міської ради і депутатів Харківської міської ради заяви розглядаються за дорученням міського голови.

1.7. Довідка про зареєстрованих у житловому приміщенні осіб (довідка про склад сім’ї) громадянами не надається, а формується за їх згодою з Реєстру територіальної громади міста Харкова у формі електронного документа авторизованими користувачами – посадовими особами Управління з соціальних питань Департаменту соціальної політики Харківської міської ради за допомогою вебсайта «Портал електронних сервісів міста Харкова» з використанням електронного цифрового підпису.

1.8. Громадяни, які отримують пенсії, призначені відповідно до Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування», та перебувають на обліку в структурних підрозділах Пенсійного фонду України в м. Харкові, довідки про розмір пенсії  не надають. Інформація щодо розміру пенсії заявника запитується електронними засобами комп’ютерної програми «Центр соціальних послуг» автоматично шляхом формування відомостей із ACOПД-KOMTEX управліннями соціального захисту населення адміністрацій районів Харківської міської ради за один попередній місяць.

1.9. Грошова допомога надається одному із членів сім’ї не частіше одного разу на рік.

1.10. До членів сім’ї належать особи, які спільно проживають, пов’язані спільним побутом, мають взаємні права та обов’язки (ст. 3 Сімейного кодексу України).

1.11. При прийнятті рішення про розмір грошової допомоги до уваги береться надзвичайність конкретних обставин, які склалися в заявника. Розмір грошової допомоги: мінімальної – не менш ніж 1000 грн, максимальної – не більш ніж 20000 грн. В окремих випадках за наявності підтверджувальних документів Комісією приймається рішення про збільшення суми грошової допомоги.

1.12. В особливих випадках Комісія може розглядати повторне звернення та як виняток приймати рішення про повторне надання грошової допомоги, а також приймати рішення щодо надання грошової допомоги у випадках, коли заявник із поважної причини не має можливості надати документи про свій дохід.

2.Порядок розгляду заяв

2.1. Заяви медичних працівників щодо надання грошової допомоги та документи, які підтверджують рівень матеріального стану заявника, надходять до секретаря Комісії для подальшої підготовки всіх необхідних матеріалів для розгляду на засіданні Комісії.

2.2. Для визначення розміру грошової допомоги заявник повинен надати документи, зазначені в п. 1.6 цього Положення.

2.3. У разі відсутності повного пакета документів заява на розгляд Комісії не надходить, а заявнику надається відмова в розгляді заяви. В особливих випадках у заявника письмово запитуються необхідні документи. Якщо протягом 1 місяця з дня надання письмового запиту заявник не надає необхідних документів, заяву буде знято з розгляду.

2.4. Матеріали засідання Комісії з розгляду питання щодо надання одноразової адресної грошової допомоги оформлюються протоколом, який підписується всіма членами Комісії. На підставі протоколу видається наказ розпорядника бюджетних коштів, який є підставою для виплати грошової допомоги.

3.Порядок виплати грошової допомоги

3.1. Після розгляду звернення на засіданні Комісії секретар Комісії готує письмову відповідь заявникові щодо прийнятого рішення.

3.2. Управління з соціальних питань Департаменту соціальної політики Харківської міської ради перераховує грошову допомогу на поштове відділення зв’язку за місцем реєстрації заявника поштовим переказом (або на розрахунковий рахунок заявника, якщо він не має можливості отримати грошову допомогу іншим способом) або виплачує грошові кошти готівкою через касу Управління з соціальних питань Департаменту соціальної політики Харківської міської ради.

3.3. Витрати, пов’язані з веденням листування щодо надання громадянам грошової допомоги (конверти), готівковою виплатою через касу Управління з соціальних питань Департаменту соціальної політики Харківської міської ради та перерахуванням грошової допомоги поштовим переказом, здійснюються за рахунок коштів, передбачених кошторисом витрат
на виконання Програми на поточний рік.

 

Директор Департаменту

соціальної політики

Харківської міської ради                                                        Л.В. БОЛГОВА