Транспортна соціальна послуга «Інватаксі»
Транспортна соціальна послуга «Інватаксі»
Транспортна соціальна послуга (далі – транспортна послуга) надається особам з інвалідністю I та II груп з ураженням опорно-рухового апарату, які пересуваються на кріслах колісних, та є мешканцями міста Харкова згідно з реєстрацією їх фактичного місця проживання.
Скористатися транспортної послугою можна в межах міста Харкова до медичних та реабілітаційних закладів, адміністративних установ, відділень денного перебування соціальних закладів міста, місць навчання, на прийом до спеціалістів місцевого самоврядування та органів виконавчої влади, на культурно-масові й спортивні заходи, для участі у виборах тощо. Транспортна послуга працює за принципом звичайного таксі: від під’їзду будинку клієнта до місця призначення.
Перевезення здійснюються спеціалізованими мікроавтобусами, обладнаними підйомниками. Послуга клієнтам надається безкоштовно і фінансується за рахунок коштів бюджету Харківської міської територіальної громади в межах реалізації Програми сприяння безпечній життєдіяльності у сфері соціального захисту населення міста Харкова на 2021-2025 роки (пп. 7.3.1 розділу 7 «Забезпечення інноваційного механізму підвищення якості соціальних послуг»).
Кожен клієнт має право отримати до 6 транспортних послуг (від одного об’єкта до іншого без додаткових заїздів) на місяць. Невикористані впродовж місяця поїздки не переносяться на інший місяць і не передаються іншим клієнтам.
Для отримання транспортної послуги необхідно зареєструватися в Управлінні з соціальних питань Департаменту соціальної політики Харківської міської ради як потенціальним клієнтам і надати заяву (Додаток 1); копію паспорта заявника у формі книжечки (1, 2 сторінки та сторінки з відміткою про місце реєстрації) або копії паспорта у формі пластикової картки з безконтактним електронним носієм типу ID-1 (лицьового та зворотного боку); копію довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків заявника (для заявника – власника паспорта у формі пластикової картки з безконтактним електронним носієм типу ID-1 зазначена довідка не надається); довідки МСЕК (медичного висновку для дітей з інвалідністю); копію індивідуальної програми реабілітації (для осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю) або висновку ЛКК (для осіб з інвалідністю, група інвалідності яких установлена до 1 січня 2007 року як безстрокова), що містить показання для забезпечення кріслом колісним. Для реєстрації потрібно надати оригінали вищевказаних документів.
Заявки на кожну поїздку подаються за телефоном диспетчерської служби не менше ніж за дві доби до запланованої поїздки. Екстрені заявки можуть бути виконані при наявності вільного часу в графіку руху автомобілів або при збігу їх з іншими маршрутами.
Диспетчер приймає замовлення за телефонами: 067-572-31-05; 715-73-96 щоденно з 9 до 16 год. (перерва з 12 до 12-45), крім вихідних.Про зняття заявки клієнт повинен повідомити диспетчера не пізніше ніж за 2 години до призначеного часу замовлення. У разі відмови від поїздки після подачі автомобіля до місця замовлення, поїздка вважається використаною.Клієнту необхідно очікувати замовлений автомобіль в призначений час на вулиці в зазначеному місці. В обов’язки водія не входить надання допомоги клієнту при пересуванні по вулиці і в будівлях.Клієнту надається можливість перевозити вантаж вагою не більше 20 кг і габаритами не більше 50х50х50 см.При необхідності клієнта можуть супроводжувати не більше 2-х асистентів.
Реєстрація клієнтів, робота диспетчерської служби та координація роботи з надання транспортних послуг особам з інвалідністю I та II груп з ураженням опорно-рухового апарату, які пересуваються на кріслах колісних, здійснюється відділом розвитку соціальних послуг Управління з соціальних питань Департаменту соціальної політики Харківської міської ради за адресою: м. Харків, вул. Сумська, 64, 5 поверх, кім. 188, тел. 715-73-96, e-mail: soc_zahist@citynet.kharkov.ua.
Прийомні дні: вівторок 9:00-11:30, четвер 13:00-16:00