З 16 квітня проводяться тренінги-семінари «Рекомендовані стандарти обслуговування відвідувачів» за підтримки USAID та Міжнародної організації з розвитку права (IDLO).
У тренінгах, які розраховані на півтора місяці, приймуть участь 300 співробітників вже діючих і майбутніх Центрів надання соціальних послуг «Прозорий офіс», Адміністративних центрів послуг та Регіонального центру. Під керівництвом досвідчених тренерів вони розглядають питання стандартів обслуговування відвідувачів, алгоритми роботи адміністраторів і заявників – від вітання до прийому документів. Також відпрацьовуються навички управління складними і конфліктними ситуаціями.
«Впевнене спілкування, вміння подати себе, правильна мова, запобігання конфліктним ситуаціям, зовнішній вигляд – це дуже корисно і потрібно. У підсумку виграють від цього всі – і наші співробітники, і відвідувачі», – зазначила заступник директора Департаменту адміністративних послуг та споживчого ринку Ірина Юр’єва.
Координатор проекту Олена Доценко, відмітила, що подібні тренінги забезпечують «профілактику професійного вигоряння» і дозволяють почуватися комфортно в будь-якій ситуації.