Про це повідомив директор Департаменту реєстрації Олег Дробот.
Всі структурні підрозділи міської ради, співробітники центрів надання адміністративних послуг, відділень «Жилкомсервісу» вже отримали доступ до єдиної бази даних про зареєстрованих у житлових приміщеннях осіб і пройшли відповідне навчання.
Також харків’яни зможуть отримати через портал дві послуги – не виходячи з дому оформити довідку про реєстрацію місця проживання та технічний паспорт від КП «БТІ».
Для користування Порталом необхідно буде пройти авторизацію, вибравши зручний для себе спосіб. Один із способів електронної ідентифікації – електронний цифровий підпис. Також можна буде альтернативно скористатися системою BankID і підтвердити свою особистість, використовуючи банківську карту, а також системою Mobile ID, яка нещодавно впроваджена в Україні.
Директор Департаменту реєстрації зазначив, що, при необхідності, на Порталі можна буде оплатити послуги, використовуючи свою банківську карту, отримати в електронному вигляді документи, яким буде присвоєно унікальний номер і QR-код для перевірки його достовірності.
Документ можна буде зберегти на своєму пристрої, у тому числі, на мобільному телефоні, а потім роздрукувати у будь-якому зручному місці.