У територіальному центрі надання соціальних послуг Немишлянського району міста Харкова підведені підсумки роботи електронного соціального офісу за перше півріччя.За цей період робота Е-офісу була спрямована на підвищення якості та оперативності послуг, що надаються.
Аналіз звернень, які надходять до оператора електронного офісу показав найбільш актуальні питання серед громадян:
• монетизація субсидії;
• послуги, які надаються соціальними закладами міста;
• інформація про телефонні номери гарячих ліній;
• соціальна транспортна послуга «Інватаксі»;
• соціальні послуги, які надає терцентр;
• підтримка громадян, які опинились в складній життєвій ситуації.
За шість місяців 2019 року інформацію отримали 524 мешканці району і кількість людей, які звертаються до електронного офісу надалі збільшується, а це говорить про те, що люди потребують надання актуальної та корисної інформації. Терцентр постійно підтримує зв’язок із соціальними закладами району та міста для більш ефективної роботи електронного офісу.
У поточному році електронний офіс продовжує формувати базу пенсіонерів району – користувачів електронною поштою, які у подальшому зможуть отримувати в електронному вигляді інформацію щодо змін і нововведень у сфері соціального захисту населення та будуть ознайомлені з усіма заходами, які відбуваються у терцентрі.
Для усіх мешканців району, які потребують інформації з питань щодо соціального захисту населення, пропонуємо звертатися до територіального центру за адресою:
Харків-99, бульвар Богдана Хмельницького, 10-А.
Телефон для довідок: 725-34-15
Електронна адреса: frunzter@ukr.net