В Адміністрації Основ’янського району Харківської міської ради 19.09.2019 відбулися чергові засідання двох робочих груп:
– з питань забезпечення своєчасної та в повному обсязі сплати податків, внесення інших обов’язкових платежів до міського бюджету та виплати заробітної плати;
– з питань підвищення рівня оплати праці, легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення;
за участю заступника голови адміністрації району, представників Управління праці та соціального захисту населення Адміністрації Основ’янського району Харківської міської ради, Східного управління Головного управління Державної фіскальної служби у Харківській області, Головного управління Пенсійного фонду України в Харківській області, Харківського міського відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Харківській та керівників і представників підприємств Основ’янського району.
На засіданнях розглядалися та обговорювалися питання: про стан заборгованості з виплати заробітної плати та по єдиному соціальному внеску; дотримання мінімальних державних соціальних гарантій в оплаті праці; підвищення рівня оплати праці; фактичного допуску працівника до роботи без оформлення трудового договору (контракту); оформлення працівника на неповний робочий час у разі фактичного виконання роботи повний робочий час, установлений на підприємстві; виплати заробітної плати (винагороди) без нарахування та сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та податків.
Також присутні були проінформовані про деякі питання здійснення державного нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю відповідно до ПКМУ від 21.08.2019 № 823 та новий Порядок повідомної реєстрації галузевих (міжгалузевих) і територіальних угод, колективних договорів відповідно до ПКМУ від 21.08.2019 № 768.