- Головна
- Актуально
- Про Департамент
- Основні напрямки діяльності
- Алгоритм дій у випадку насильства
- Програма сприяння безпечній життєдіяльності у сфері соціального захисту населення м. Харкова на 2021-2025 роки
- Доступ до публічної інформації
- Підвідомчі установи
- Реєстр колективних договорів, змін і доповнень до них по м.Харкову
- Інформація про кількість зареєстрованих заяв і черговість надання реабілітаційних послуг відповідно до постанови КМУ
- Координаційна рада з питань ВПО
- Соціальні права та гарантії
- Соціальні послуги
- Запобігання корупції
- Громадські обговорення
- Координаційна рада з питань реалізації державної політики щодо попередження наркоманії
- Комітет забезпечення доступності маломобільних груп населення до об’єктів соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури
- Єдина соціальна мережа міста Харкова
Важлива інформація для одержувачів пільг на житлово-комунальні послуги
В цьому місяці пільговики отримали квитанції за комунальні послуги з повним розміром платежу – без урахування пільг та субсидій.
Це пов’язано із новим механізмом нарахування пільг на житлово-комунальні послуги, який вступив в силу 1 жовтня 2019 року.
Розраховані суми пільг перераховуватимуться АТ «Ощадбанк» для подальшого проведення ним розрахунків з надавачами послуг за кожного конкретного пільговика (безготівкова форма). Такі пільговики сплачують, як і раніше, частину платежу. Пільги всім призначені і перераховані на їх особові рахунки в комунальні підприємства відповідно до розміру їх пільги. Про перераховану суму особи отримають інформацію з 18 по 20 листопада у вигляді SMS від “Ощадбанку”. Різницю необхідно оплатити власними коштами.
Пільговикам, які подали заяву до органу соціального захисту населення на отримання пільги готівкою, виплата буде здійснюватися у готівковій формі у зазначений у заяві спосіб (банк або пошта). У разі отримання готівки пільговик має сплатити за спожиті послуги повністю.
Детально на сайті Мінсоцполітики.