Оцінка якості надання соціальних послуг у Московському терцентрі

У територіальному центрі надання соціальних послуг Московського району міста Харкова 14 лютого 2019 року відбулось засідання комісії та обговорювання моніторингу і внутрішньої оцінки якості соціальних послуг в період з 2 січня 2019 року по 31 грудня 2019 року.

Моніторингу і внутрішній оцінці якості підлягали таки соціальні послуги: соціальна послуга догляду вдома, паліативно/хоспісного догляду, представництва інтересів, соціальної адаптації, консультування, кризового та екстреного втручання, соціальної профілактики.

Територіальний центр використовував методи оцінки згідно з додатками показників якості соціальних послуг до Державних стандартів соціальних послуг по кількісним та якісним показникам. Було проведено опитування, яке заповнюється з метою отримання відгуків стосовно організації та надання послуг; проводились співбесіди; телефонне опитування, проаналізовано характер звернень, які реєструються у журналі заяв та скарг громадян. Внутрішня оцінка якості надання соціальних послуг відділеннями терцентру проводилась за критеріями: кількість скарг та подяк, чисельність отримувачів соціальних послуг у яких відбулося покращення емоційного, психологічного стану, відповідність показників якості, отриманих у ході контролю, адресність та індивідуальний підхід, результативність, своєчасність, доступність та відкритість, зручність, повага до гідності отримувача соціальної послуги, дотримання конфіденційності, професійність.

Комісією встановлено висновку, що всі соціальні послуги надаються вчасно, в повному обсязі та професійно, за всіма критеріями оцінки якості надання соціальних послуг, які пройшли внутрішній моніторинг, відповідають оцінки «добре».

моніторинг, Московський терцентр, опитування, оцінка якості, Паліативний догляд, соціальні послуги, Терцентри, хоспіс