Skip to main content

Оцінка якості надання соціальних послуг у Московському терцентрі

У територіальному центрі надання соціальних послуг Московського району міста Харкова 14 лютого 2019 року відбулось засідання комісії та обговорювання моніторингу і внутрішньої оцінки якості соціальних послуг в період з 2 січня 2019 року по 31 грудня 2019 року.

Моніторингу і внутрішній оцінці якості підлягали таки соціальні послуги: соціальна послуга догляду вдома, паліативно/хоспісного догляду, представництва інтересів, соціальної адаптації, консультування, кризового та екстреного втручання, соціальної профілактики.

Територіальний центр використовував методи оцінки згідно з додатками показників якості соціальних послуг до Державних стандартів соціальних послуг по кількісним та якісним показникам. Було проведено опитування, яке заповнюється з метою отримання відгуків стосовно організації та надання послуг; проводились співбесіди; телефонне опитування, проаналізовано характер звернень, які реєструються у журналі заяв та скарг громадян. Внутрішня оцінка якості надання соціальних послуг відділеннями терцентру проводилась за критеріями: кількість скарг та подяк, чисельність отримувачів соціальних послуг у яких відбулося покращення емоційного, психологічного стану, відповідність показників якості, отриманих у ході контролю, адресність та індивідуальний підхід, результативність, своєчасність, доступність та відкритість, зручність, повага до гідності отримувача соціальної послуги, дотримання конфіденційності, професійність.

Комісією встановлено висновку, що всі соціальні послуги надаються вчасно, в повному обсязі та професійно, за всіма критеріями оцінки якості надання соціальних послуг, які пройшли внутрішній моніторинг, відповідають оцінки «добре».

Перейти до вмісту