- Головна
- Актуально
- Про Департамент
- Основні напрямки діяльності
- Алгоритм дій у випадку насильства
- Програма сприяння безпечній життєдіяльності у сфері соціального захисту населення м. Харкова на 2021-2025 роки
- Доступ до публічної інформації
- Підвідомчі установи
- Реєстр колективних договорів, змін і доповнень до них по м.Харкову
- Інформація про кількість зареєстрованих заяв і черговість надання реабілітаційних послуг відповідно до постанови КМУ
- Координаційна рада з питань ВПО
- Соціальні права та гарантії
- Соціальні послуги
- Запобігання корупції
- Громадські обговорення
- Координаційна рада з питань реалізації державної політики щодо попередження наркоманії
- Комітет забезпечення доступності маломобільних груп населення до об’єктів соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури
- Єдина соціальна мережа міста Харкова
До уваги мешканців Київського району м.Харкова
Через профілактичні заходи попередження епідемії коронавірусу інфекції COVID-19 «Прозорий офіс» Київського району працюватиме у ЗМІНЕНОМУ РЕЖИМІ! Прийом відвідувачів проводитиметься дистанційно. Прийом документів здійснюватиметься поштою або через електронні сервіси.
Телефони багатоканальної лінії call-центру Центру надання соціальних послуг Київського району:
(057) 725-03-33,
(099) 725-03-33,
(098) 725-03-33,
(063) 725-03-33.
Дякуємо за розуміння, бережіть себе та оточуючих!