- Головна
- Актуально
- Про Департамент
- Основні напрямки діяльності
- Алгоритм дій у випадку насильства
- Програма сприяння безпечній життєдіяльності у сфері соціального захисту населення м. Харкова на 2021-2025 роки
- Доступ до публічної інформації
- Підвідомчі установи
- Реєстр колективних договорів, змін і доповнень до них по м.Харкову
- Інформація про кількість зареєстрованих заяв і черговість надання реабілітаційних послуг відповідно до постанови КМУ
- Координаційна рада з питань ВПО
- Соціальні права та гарантії
- Соціальні послуги
- Запобігання корупції
- Громадські обговорення
- Координаційна рада з питань реалізації державної політики щодо попередження наркоманії
- Комітет забезпечення доступності маломобільних груп населення до об’єктів соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури
- Єдина соціальна мережа міста Харкова
Основні показники діяльності Управління праці та соціального захисту населення адміністрації Холодногірського району Харківської міської ради станом на 01.03.2020 року
Стан фінансування державних допомог, пільг та компенсацій, стосовно яких Управління визначено головним розпорядником коштів на місцевому рівні
№ з/п Найменування видатків Затверджено
2020 рік, грн.
Затверджено
на січень-лютий
2020 року, грн.
Профінансовано
за січень-лютий
2020 року, грн
% відношення профінансованого до затвердженого на звітний період
1 Виплата деяких видів допомог, компенсацій, грошового забезпечення та оплата послуг окремим категоріям населення 93 790 177 15 172 414 15 171 806 100,0
2 Виплата пільг і житлових субсидій громадянам на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу у грошовій формі 20 947 447 20 724 854 12 852 384 62,0
3 Соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи 378 000 9 000 9 000 100,0
4 Виплата соціальних стипендій студентам (курсантам) закладів фахової передвищої та вищої освіти 119 427 119 427 119 427 100,0
5 Заходи із психологічної реабілітації, соціальної та професійної адаптації, забезпечення санаторно-курортним лікуванням постраждалих учасників Революції Гідності, учасників антитерористичної операції та осіб, які здійснювали заходи із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях з метою повернення їх до мирного життя 280 770 11 529 11 529 100,0
6 Заходи із соціальної, трудової та професійної реабілітації осіб з інвалідністю 285 727 285 727 285 727 100,0
7 Реабілітація дітей з інвалідністю 1 100 000 153 538 153 538 100,0
8 Надання пільг окремим категоріям громадян з оплати послуг зв'язку 360 168 60 020 28 338 47,2
9 Надання соціальних гарантій фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, хворим, які не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги 276 350 50 136 49 910 99,5
10 Інші заходи у сфері соціального захисту і соціального забезпечення 789 240 16 330 0 0
11 Грошова компенсація за належні для отримання жилі приміщення 0 0 0 0
12 Видатки на утримання Управління 18 275 877 3 037 620 2 833 998 93,3
Всього 136 603 183 39 640 595 31 515 657 79,5
Окремі показники за основними напрямками діяльності
№ з/п За лютий
2020 року
1 Всього призначено грошових виплат, в т.ч.
- соціальних допомог
- житлових субсидій
- компенсаційних виплат (в т.ч. відшкодувань)
- допомоги переміщеним особам
- адресних допомог по міській програмі
- пільг
- інших виплат
20025
433
139
96
89
246
19022
-
2 Проведено перерахунків раніш призначених грошових виплат 5676
3 Обстежено матеріально-побутових умов проживання сімей та окремих громадян 189
4 Видано направлень на виготовлення технічних та протезно-ортопедичних засобів/кількість засобів 52/138
5 Направлено на обслуговування до терцентру 23
6 Видано документів для підтвердження права на пільги за соціальною ознакою 118
7 Зареєстровано колективних договорів (змін та доповнень до них)
- надано рекомендацій при реєстрації
10
-
8 Забезпечено заходи щодо соціального захисту внутрішньо переміщених осіб:
- оформлено довідок про взяття на облік
- прийнято заяв для оформлення грошової допомоги
- введено даних на осіб до Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб (з урахуванням усіх членів сім’ї)
- надано консультацій та роз’яснень з питань обліку та призначення адресної допомоги
52
104
141
168
9 Всього прийнято на прийомах всіма працівниками управління громадян та представників підприємств, організацій та установ 3531
10 Розглянуто звернень громадян, які надійшли безпосередньо до Управління, в т.ч. від «Урядової гарячої лінії» 26