- Головна
- Актуально
- Про Департамент
- Основні напрямки діяльності
- Алгоритм дій у випадку насильства
- Програма сприяння безпечній життєдіяльності у сфері соціального захисту населення м. Харкова на 2021-2025 роки
- Доступ до публічної інформації
- Підвідомчі установи
- Реєстр колективних договорів, змін і доповнень до них по м.Харкову
- Інформація про кількість зареєстрованих заяв і черговість надання реабілітаційних послуг відповідно до постанови КМУ
- Координаційна рада з питань ВПО
- Соціальні права та гарантії
- Соціальні послуги
- Запобігання корупції
- Громадські обговорення
- Координаційна рада з питань реалізації державної політики щодо попередження наркоманії
- Комітет забезпечення доступності маломобільних груп населення до об’єктів соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури
- Єдина соціальна мережа міста Харкова
Внутрішнє оцінювання якості надання соціальних послуг у терцентрі Основ’янського району
Протягом серпня поточного року в територіальному центрі Основ’янського району проведено чергове внутрішнє оцінювання якості надання соціальних послуг догляд вдома: паліативний догляд, консультування та соціальна профілактика.Члени комісії проводили опитування та анкетування отримувачів соціальних послуг у відділенні соціальної допомоги вдома та у відділенні денного перебування.
У зв’язку з проведенням карантинних заходів спілкування з відвідувачами відділення денного перебування відбувалось по телефону.
За кількісними та якісними показниками якість надання соціальних послуг відповідає оцінці «добре». Підопічні відділень висловили вдячність працівникам терцентру за своєчасну допомогу, доброзичливість, чуйність та підтримку.
Крім цього, у I кварталі поточного року у терцентрі проведене внутрішнє оцінювання якості надання соціальних послуг догляд вдома, представництво інтересів, посередництво, консультування та соціальна адаптація.
Показники якості надання соціальних послуг відповідають оцінці «добре».
Внутрішня оцінка продовжиться у IV кварталі 2020 року.