Skip to main content

Основні показники діяльності Управління соціального захисту населення адміністрації Холодногірського району ХМР за листопад 2020 року (станом на 01.12.2020 року)

Стан фінансування державних допомог, пільг та компенсацій, стосовно яких Управління визначено головним розпорядником коштів на місцевому рівні

№ з/пНайменування видатківЗатверджено
2020 рік, грн.
Затверджено
на січень - листопад
2020 року, грн.

Профінансовано
за січень- листопад
2020 року, грн.

% відношення профінансованого до затвердженого на звітний період
1Виплата деяких видів допомог, компенсацій, грошового забезпечення та оплата послуг окремим категоріям населення 96 840 90292 084 45492 073 883100,0
2Виплата допомоги на дітей фізичним особам - підприємцям, які обрали спрощену систему оподаткування і належать до першої та другої групи платників єдиного податку, за рахунок коштів, які виділені із фонду боротьби з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2, та її наслідками2 686 0942 686 0942 686 094100,0
3Виплата пільг і житлових субсидій громадянам на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу у грошовій формі 45 437 77345 403 59945 350 91599,9
4Соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи1 381 9161 248 3581 248 358100,0
5Виплата соціальних стипендій студентам (курсантам) закладів фахової передвищої та вищої освіти 662 705662 705662 705100,0
6Заходи із психологічної реабілітації, соціальної та професійної адаптації, забезпечення санаторно-курортним лікуванням постраждалих учасників Революції Гідності, учасників антитерористичної операції та осіб, які здійснювали заходи із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях з метою повернення їх до мирного життя280 570280 570271 18596,7
7Заходи із соціальної, трудової та професійної реабілітації осіб з інвалідністю2 475 6402 440 8102 440 810100,0
8Реабілітація дітей з інвалідністю915 763915 763915 763100,0
9Надання пільг окремим категоріям громадян з оплати послуг зв'язку334 368312 810275 51688,1
10Надання соціальних гарантій фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, хворим, які не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги276 350235 630199 14384,5
11Інші заходи у сфері соціального захисту і соціального забезпечення271 240271 240203 49475,0
12Грошова компенсація за належні для отримання жилі приміщення 2 567 9022 567 9022 567 902100,0
13Видатки на утримання Управління18 096 42716 979 01615 842 73693,3
ВСЬОГО172 227 650166 088 951164 738 50499,2

 

Окремі показники за основними напрямками діяльності

№ з/п
Напрямок діяльності
За листопад
2020 року


1Всього призначено грошових виплат, в т.ч.
- соціальних допомог
- житлових субсидій
- компенсаційних виплат (в т.ч. відшкодувань)
- допомоги переміщеним особам
- адресних допомог по міській програмі
- пільг
- інших виплат

20624
244
343
-
12
209
19798
18
2Проведено перерахунків раніш призначених грошових виплат7500
3Обстежено матеріально-побутових умов проживання сімей та окремих громадян64
4Видано направлень на виготовлення технічних та протезно-ортопедичних засобів/кількість засобів41/142
5Направлено на обслуговування до терцентру 24
6Видано документів для підтвердження права на пільги за соціальною ознакою 51
7Зареєстровано колективних договорів (змін та доповнень до них)
- надано рекомендацій при реєстрації
4
2

8Забезпечено заходи щодо соціального захисту внутрішньо переміщених осіб:
- оформлено довідок про взяття на облік
- прийнято заяв для оформлення грошової допомоги
- введено даних на осіб до Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб (з урахуванням усіх членів сім’ї)
- надано консультацій та роз’яснень з питань обліку та призначення адресної допомоги
42
7
54

95




9Всього прийнято на прийомах всіма працівниками управління громадян та представників підприємств, організацій та установ1987
10Розглянуто звернень громадян, які надійшли безпосередньо до Управління, в т.ч. від «Урядової гарячої лінії»23
Перейти до вмісту