• Головна
  • Актуально
  • Внутрішня оцінка якості соціальних послуг у КЗ «Харківський міський центр комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю «Промінь»

Внутрішня оцінка якості соціальних послуг у КЗ «Харківський міський центр комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю «Промінь»

Звіт щодо результатів проведення внутрішньої оцінки якості соціальних послуг у КЗ «Харківський міський центр комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю «Промінь»

В Комунальному закладі «Харківський міський центр комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю «Промінь» з 2015 року, керуючись Наказом Міністерства соціальної політики № 904 від 27.12.2013 року «Про затвердження методичних рекомендацій з проведення моніторингу та оцінки якості соціальних послуг» проводиться на постійній основі моніторинг якості соціальних послуг, що надаються.Фінальну річну оцінку якості соціальних послуг за 2020 рік було проведено з 04 січня по 25 січня 2021 року, відповідно до Наказу № 05/04.01 від 04.01.2021 року.

На сьогодні таких послуг в центрі чотири, а саме – денний догляд, соціальна адаптація, соціальна реабілітація та консультування. Всі з перерахованих послуг мають затверджені законодавчо стандарти, що дозволяє оцінювати їх якість, спираючись на обумовлені нормативні показники.

В центрі створено постійно діючу комісію оцінки якості роботи, до складу якої входять фахівці центру та представники клієнтів.

Порядок проведення внутрішньої оцінки базується на методичних рекомендаціях Міністерства соціальної політики і проводиться за сьома показниками якості. Методами збору інформації є – анкетування, опитування, бесіда, співбесіда, спостереження за процесом надання послуг, вивчення документації, у тому числі звернень отримувачів послуг. Результати проведеної оцінки обробляються та в узагальненому вигляді вносяться в звітну документацію для подальшого аналізу.

Всі якісні показники – «Адресність та індивідуальний підхід», «Результативність», «Своєчасність», «Повага гідності клієнта», «Професійність» – в процесі обробки результатів отримали статус «добре» та продемонстрували 100% реалізацію.

В цілому виявлено наступну кількість статусів показників якості:

оцінка «добре» – 6;

оцінка «задовільно» – 1;

оцінка «незадовільно» – 0.

Виходячи з цього, основними заходами поліпшення якості роботи у 2021 році в центрі були визначені наступні пункти:

  • Продовжувати роботу з обладнання місць для паркування транспортних засобів, пандусів, інших пристосувань для безперешкодного доступу клієнтів до міста проведення реабілітації.
  • Підтримувати в актуальному стані інформаційні стенди.
  • Виготовлення більшої кількості роздаткового матеріалу про діяльність закладу та умови надання послуги.
  • Проведення навчальних семінарів з надавачами соціальних послуг.
  • Розроблення інформаційних пам’яток кожному працівнику про права та обов’язки їх та отримувачів послуг.

 

Like this:

%d bloggers like this: