Інформація щодо діджиталізації соціальних послуг у 2020р.

З метою поліпшення якості надання послуг у сфері соціального захисту населення, впроваджуються та розвиваються он-лайн сервіси, Портал електронних сервісів. Для можливості формування довідок про реєстрацію місця проживання,  співробітники пройшли навчання та мають доступ до Порталу електронних сервісів. Це дозволяє надавати комплексну якісну послугу у стислий час.Здійснюються заходи з цифрової трансформації нашого міста. Місто Харків, одне з міст, що першим з 01.01.2020 почало успішно реалізовувати проєкт «єМалятко». Протягом 2020 року через он-лайн сервіс «єМалятко» прийнято та опрацьовано 3672 заяви щодо призначення державної соціальної допомоги при народженні дитини та 52 заяви для призначення допомоги багатодітним сім’ям.

Постійно здійснюється робота по супроводу та наповненню сайту «Прозорий офіс» та сайту Департаменту соціальної політики «Соціальний захист Харкова». Сайти адаптовані і для людей з вадами зору.

Розроблений розділ «Часті питання», де висвітлена найбільш актуальна інформація в форматі «питання-відповідь».

Впроваджено електронну форму зворотнього зв’язку з громадянами — на сайті «Прозорий офіс» реалізовано можливість відправлення питань, звернень, пропозицій, відгуків. Також громадяни можуть звернутися на електронну пошту у відповідний орган, що надає послугу. Є можливість отримання консультацій за допомогою скайпу або через особистий кабінет.

Зворотній зв’язок з громадянами також здійснюється засобами соціальної мережі Facebook.

Постійно ведеться робота по удосконаленню комп’ютерної програми «Центр соціальних послуг», супроводженню відкритих «Прозорих офісів», підтримці в актуальному стані, відповідно до законодавства, програмного забезпечення.

З метою забезпечення запровадження принципів державної політики цифрового розвитку та використання цифрових технологій для вирішення проблем іноваційними способами в комп’ютерній програмі «Центр соціальних послуг» розроблені підсистеми, що об’єднують та обробляють дані, які не охоплені жодним з програмних продуктів Міністерства соціальної політики.

Успішно працює підсистема «Колективні договори», що дозволяє вести облік, автоматично формувати реєстр для оприлюднення цієї інформації. В ІІІ кварталі минулого року до підсистеми підключені й ті Управління, які не працюють у форматі «Прозорий офіс». За 2020 рік в підсистемі зареєстровано 732 колективних договори.

Розроблено декілька унікальних підсистем для реалізації делегованих повноважень у сфері соціального захисту населення.

Згідно з «Програмою сприяння безпечній життєдіяльності у сфері соціального захисту населення міста Харкова на 2017-2020 роки», громадянам пільгових категорій надаються додаткові соціальні гарантії, які зараз обліковуються в підсистемі «Місцева пільга». Розроблений сервіс автоматичного проведення звірки по пільгам з даними підприємств-надавачів послуг та формування звітності. На сьогодні в цій підсистемі обробляються пільги близько 16 тисяч отримувачів додаткових соціальних гарантій.

З метою впровадження цифрових технологій під час надання матеріальної допомоги харків’янам, які опинилися в скрутних життєвих обставинах, за кошти міського бюджету, з 1 січня 2020 року впроваджена та успішно працює нова підсистема «Матеріальна допомога», яка дозволяє вести реєстрацію та облік отримувачів матеріальної допомоги, автоматично формувати відповіді на звернення та запити, виключити повторні звернення, оптимізувати звітність, що мінімізує час обробки звернень. За рік зареєстровано та оброблено 11104 заяв жителів міста, які звернулися за отриманням матеріальної допомоги.

З червня 2020 року провадилася розробка нової підсистеми «Інватаксі», яка дозволить створити єдиний реєстр отримувачів транспортної соціальної послуги, оптимізувати роботу диспетчера, мінімізувати час обробки замовлення, здійснювати автоматичний контроль щодо граничної кількості поїздок. Також, ця підсистема спроможна скоординувати он-лайн роботу диспетчера, автоматично формувати звітність. Термін впровадження підсистеми – січень 2021 року.

Закінчена робота по створенню підсистеми «Черга на санаторно-курортне лікування», яка систематизує інформацію, що не враховується в жодній в Україні баз. Зараз відбувається наповнення підсистеми інформацією щодо актуального стану  черговості громадян, які потребують санаторно-курортного лікування. В подальшому ця підсистема буде використовуватися в усіх районних Управліннях міста.

Протягом 2020 року розроблялися нові підсистеми: «Реінтеграція бездомних осіб» та «Довіра», які будуть впроваджуватися в 2021 році після проведення тестування.

Робота триває…

Like this:

%d bloggers like this: