Одноразова адресна грошова допомога за рахунок бюджету Харківської міської територіальної громади надається громадянам міста, які опинилися у складній життєвій ситуації, на підставі таких документів:
особистої заяви від 1 члена сім’ї на ім’я міського голови;
довідок про доходи усіх членів сім’ї заявника (оригінали), зареєстрованих за даною адресою;
копіїпаспорта заявника у формі книжечки (1, 2 сторінки та сторінки з відміткою про місце реєстрації) або копії паспорта у формі пластикової картки з безконтактним електронним носієм типу ID-1 (лицьового та зворотного боку);
копії довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків заявника (для заявника – власника паспорта у формі пластикової картки з безконтактним електронним носієм типу ID-1 зазначена довідка не надається);
медичної документації із закладу охорони здоров’я, яка підтверджує захворювання.
Заяви з повним пакетом документів приймаються за адресою: 61200, м. Харків. майдан Конституції,7.