• Головна
  • Новини
  • Новини
  • З працівниками Київського терцентру проведено тренінг щодо запобігання професійного вигорання

З працівниками Київського терцентру проведено тренінг щодо запобігання професійного вигорання

З працівниками територіального центру Київського району проведено тренінг щодо запобігання професійного вигорання

Восьмого та дев’ятого квітня у територіальному центрі було проведено тренінги щодо запобігання професійного вигорання співробітників. Тренінги провела психолог територіального центру – Марченко Алла Миколаївна. Регулярне проведення таких тренінгів дозволяє знизити рівень стресу у співробітників та підвищити інтерес до роботи. Також такі заняття дозволяють виявити плюси і мінуси у роботі кожного із співробітників, а також виправити недоліки та допомогти у розкритті творчого потенціалу.

Синдром емоційного вигоряння представляє собою процес поступової втрати емоційної, когнітивної та фізичної енергії, що виявляється у симптомах емоційного та розумового виснаження, фізичного стомлення, особистісної відстороненості та зниження задоволення виконанням роботи.

Він розглядається як результат постійного стресу на робочому місці.

Високий ритм, плани, звітність, переробки, конфлікти між співробітниками, несправедливість оцінки вкладу і тому подібне, – все це призводить до виникнення хронічного стресу у персоналу, і наслідок – втрата продуктивності праці, зниження залученості, конфлікти між співробітниками.

Деякі співробітники відзначають у себе наявність психічних станів, що дестабілізують професійну діяльність (тривожність, смуток, пригніченість, апатія, розчарування, хронічна втома тощо).

Все це обумовлює гостру необхідність роботи з персоналом по профілактиці емоційного вигорання.

Цілі тренінгу:

  1. Профілактика психологічного здоров’я співробітників.
  2. Ознайомлення співробітників із прийомами боротьби зі стресом та прокрастинацією.
  3. Збір інформації для проведення корпоративних заходів, поліпшення мікроклімату організації, створення умов для сприятливого робочого середовища.

Завдання тренінгу:

  1. Зниження рівня емоційного вигорання співробітників.
  2. Планування за допомогою «мозкового штурму» заходів з профілактики емоційного вигорання.
  3. Підвищення рівня згуртованості колективу.

Та все це робиться з метою постійного підвищення якості роботи з обслуговування наших підопічних, і щоб абсолютно кожному співробітнику вистачало сил та ресурсів дарувати кожному нашому підопічному частинку уваги і турботи.

Like this:

%d bloggers like this: