• Головна
  • Новини
  • Новини
  • Звіт про проведення моніторингу та зовнішньої оцінки якості надання соціальних послуг комунальних закладів соціальної сфери м.Харкова за 2020р.

Звіт про проведення моніторингу та зовнішньої оцінки якості надання соціальних послуг комунальних закладів соціальної сфери м.Харкова за 2020р.

ЗВІТ

про проведення моніторингу та зовнішньої оцінки

якості надання соціальних послуг

комунальних закладів соціальної сфери міста Харкова

за період 2020 року

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 01.06.2020 № 449, наказів Міністерства соціальної політики України від 27.12.2013 № 904 та Департаменту соціальної політики Харківської міської ради (далі – Департамент) від 17.05.2021 № 74 робочою групою з проведення моніторингу та зовнішньої оцінки якості соціальних послуг у м. Харкові проведено зовнішню оцінку якості надання соціальних послуг за 2020 рік комунальними закладами соціальної сфери міста Харкова, підпорядкованими Управлінню з соціальних питань Департаменту соціальної політики Харківської міської ради (далі – Управління).

В підпорядкуванні Управління знаходиться 13 закладів соціальної сфери (далі – заклади) – 9 територіальних центрів надання соціальних послуг районів міста Харкова, комунальні заклади: «Харківський міський центр комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю «Промінь», «Харківський міський центр реінтеграції бездомних осіб», «Соціальний готель», «Харківський міський центр реабілітації та соціальної інтеграції «Академія». Відповідно до діючого законодавства України зовнішній оцінці підлягає 11 закладів, які надають соціальні послуги згідно з переліком соціальних послуг, що надаються особам, які перебувають у складних життєвих обставинах і не можуть самостійно їх подолати та затвердженими державними стандартами, а саме: догляд вдома, денний догляд, паліативний догляд, послуга соціальної адаптації, послуга соціальної інтеграції та реінтеграції, послуга соціальної реабілітації, надання притулку, кризове та екстрене втручання, консультування, соціальний супровід, представництво інтересів, посередництво (медіація), соціальна профілактика.

Моніторинг та зовнішня оцінка якості надання соціальних послуг проводилась з урахуванням таких показників: визначення потреб громадян в отриманні соціальних послуг, кадрового забезпечення, фінансування надавачів соціальних послуг, ефективності надання соціальних послуг та результатів проведення внутрішньої оцінки якості надання соціальних послуг (додаються).

З метою отримання всебічної оцінки якості надання соціальних послуг було проведено вибіркове опитування отримувачів таких соціальних послуг: догляд вдома, соціальна профілактика, надання притулку, соціальної інтеграції та реінтеграції, денного догляду, соціальної реабілітації. Опитування проходило шляхом особистого та телефонного інтерв’ю. Загальна чисельність опитаних складає 189 осіб:

  • основне джерело отримання інформації про надавачів соціальних послуг – працівники соціальних закладів, родичі та знайомі, медичні працівники, волонтери та співробітники благодійних фондів, мешканці міста, інтернет;
  • рівень задоволеності роботою надавачів соціальних послуг – 99%;
  • побажання отримувачів соціальних послуг – побажання міцного здоров’я та підвищення заробітної плати надавачам соціальних послуг, 74%;
  • побажання отримувачів соціальної послуги «догляд вдома» – надання послуг з ремонту побутової техніки, електрика та сантехника, 8%;
  • побажання отримувачів соціальних послуг Міського центру «Промінь» – відновлення роботи груп денного перебування, проведення навчання для батьків, 4%.

Відповідно до зазначених показників зовнішньої оцінки якості надання соціальних послуг заклади соціальної сфери отримали такі загальні оцінки:

  • територіальні центри надання соціальних послуг районів міста Харкова – «добре»;
  • комунальний заклад «Харківський міський центр комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю «Промінь» – «добре»;
  • комунальний заклад «Харківський міський центр реінтеграції бездомних осіб» – «добре».

За результатами моніторингу та зовнішньої оцінки якості надання соціальних послуг закладам рекомендовано відповідно до діючого законодавства України оприлюднювати результати проведення внутрішньої оцінки якості надання соціальних послуг у засобах масової інформації, зокрема на офіційному сайті Департаменту (www.soczahist.kharkov.ua), власних сторінках у соціальних мережах та інформаційних стендах закладів.

Враховуючи побажання отримувачів соціальних послуг робоча група рекомендує територіальним центрам при наявній можливості розширити співпрацю з організаціями, які на благодійній основі зможуть задовольнити потреби отримувачів соціальних послуг, інформувати отримувачів соціальних послуг про отримання побутових послуг в організаціях міста Харкова. Закладам соціальної сфери, враховуючи встановлення карантину у зв’язку з поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19 та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території міста Харкова проводити серед отримувачів роз’яснення щодо роботи закладів в умовах карантину.

Комунальним закладам «Соціальний готель» та «Харківський міський центр реабілітації та соціальної інтеграції «Академія» рекомендовано взяти до уваги та врахування в роботі показники за якими здійснювалася зовнішня оцінка якості надання соціальних послуг закладів.

Like this:

%d bloggers like this: