ОЦІНКА ЯКОСТІ У СЛОБІДСЬКОМУ ТЕРЦЕНТРІ
У відділенні соціальної допомоги вдома продовжує працювати підрозділи 90+, (з початку року обслуговувано 47 осіб) та обслуговування осіб із проявами деменції (з початку року обслуговувано 33 особи). Підопічні цих категорій потребують особливої уваги, так як поступово втрачають накопичені за життя навички, швидкість мислення, кмітливість, мовлення, можливість управляти настроєм і тілом. Тому соціальні робітники допомагають їм не тільки по господарським справам, а ще уважно відстежують їхній стан здоров’я, контролюючи прийом ліків, згідно лікарських рецептів.
Підопічні цих категорій користуються пунктом прокату, який працює у відділенні організації надання адресної натуральної та грошової допомоги і отримують, у разі потреби, допоміжні засоби пересування та реабілітації. 44 особи у поточному році отримали таку послугу. Мультидисціплінарна команда, до складу якої якої входять фахівці соціальної служби, медична сестра, перукар, психолог, надає літнім людям повний спектр соціальних послуг.
З 01 липня по 13 серпня 2021 р. цим категоріям громадян було проведено оцінку якості надання соціальних послуг. Опитування проводилось очно та в телефонному режимі. Це дозволило дослідити та обґрунтувати стан задоволення наших підопічних соціальними послугами. Аналіз виконання індивідуальних планів надання соціальних послуг показав, що всі заходи, які в них передбачені, виконуються в повному обсязі.
Проведення таких практик для осіб похилого віку є одним з основних каналів комунікації для літніх людей. Вона відіграє соціалізуючу роль, допомагає подолати найболючішу проблему даної категорії – самотність.
Спілкування з людьми поважного віку є корисним і для працівників терцентру, адже представники цієї категорії населення є носіями унікального професійного та життєвого досвіду.
Територіальний центр надання соціальних послуг Слобідського району міста Харкова продовжує працювати в умовах карантину. На сьогодні у відділенні соціальної допомоги вдома соціальні послуги отримують 47 осіб віком 90+. У разі потреби люди такого поважного віку мають можливість скористатися пунктом прокату для отримання допоміжних засобів пересування та реабілітації, який працює у відділенні організації надання адресної натуральної та грошової допомоги. 14 осіб у поточному році скористались цією послугою. Також майже всі підопічні золотого віку отримали за замовленням перукарські послуги вдома. Соціальні робітники регулярно відвідують своїх підопічних та допомагають їм не тільки по господарським справам, а ще уважно відстежують їхній стан здоров’я, контролюючи прийом ліків, згідно лікарських рецептів.
З 01 липня по 13 серпня 2021 р. цієї категорії громадян було проведено оцінку якості надання соціальних послуг. Поширення COVID-19, а також потрапляння літніх людей до групи підвищеного ризику, виключило проведення очного анкетування. Але особи похилого віку охоче спілкувались із працівниками відділення в телефонному режимі та активно відповідали на всі анкетні запитання. Це дозволило дослідити та обґрунтувати стан задоволення наших підопічних соціальними послугами. Аналіз виконання індивідуальних планів надання соціальних послуг показав, що всі заходи, які в них передбачені, виконуються в повному обсязі.
Проведення таких практик для осіб похилого віку є одним з основних каналів комунікації для літніх людей. Вона відіграє соціалізуючу роль, допомагає подолати найболючішу проблему даної категорії – самотність.
Спілкування з людьми поважного віку є корисним і для працівників терцентру, адже представники цієї категорії населення є носіями унікального професійного та життєвого досвіду.