• Головна
  • Актуально
  • Відповіді на часті запитання про послугу для внутрішньо переміщених осіб у Дії

Відповіді на часті запитання про послугу для внутрішньо переміщених осіб у Дії

Додаток Дія розроблений Міністерством цифрової трансформації України сумісно з Міністерством соціальної політики України.
Міністерство цифрової трансформації України відповідає на часті запитання про послугу для внутрішньо переміщених осіб у Дії.
1️⃣Я перебуваю за кордоном. Чи можу отримати довідку?
Внутрішньо переміщена особа — та, що змінила тимчасове місце проживання всередині країни. Для українців за кордоном діють допомоги від тих країн, до яких ви переїхали.
2️⃣Подав заяву в Дії. Коли я отримаю довідку ВПО та виплати
Заява обробляється декілька днів. Після цього довідка з’явиться у вас у Дії поруч з іншими цифровими документами. Виплати нарахуються, щойно Ощадбанк за поданням Мінсоцполітики перераховує кошти у ваш банк.
3️⃣ У мене немає ID-картки чи закордонного паспорта в застосунку, я можу скористатися послугою в Дії?
Щоб отримати статус ВПО, у застосунку має відображатися картка платника податків та один із паспортів: ID-картка або закордонний біометричний паспорт. Особисті дані для формування довідки отримуються саме з біометричних паспортів.
4️⃣ Якщо в мене вже є довідка ВПО, я можу оформити виплату в Дії?
У застосунку можна отримати комплексну послугу: отримання статусу ВПО та виплати. Якщо ви вже маєте довідку ВПО, тоді для оформлення допомоги радимо звернутися в ЦНАП/орган соціального захисту населення/селищну раду (за межами міста Харкова).
5️⃣Якщо вам не вдалося з першого разу подати заявку в Дії і «‎сталася помилка»‎ — це пов’язано з великим навантаженням на державні реєстри. Скористайтеся послугою трохи пізніше.
Маєте більше запитань? Звертайтеся до служби підтримки Дії на фейсбук сторінку https://www.facebook.com/diia.gov.ua або інстаграм https://instagram.com/diia.gov.ua?igshid=YmMyMTA2M2Y=.
За матеріалами Міністерства цифрової трансформації

Like this:

%d bloggers like this: