Skip to main content

ІНФОРМАЦІЯ ПО ЗВЕРНЕННЯМ ЗА ПЕРІОД З 28 КВІТНЯ ПО 7 ТРАВНЯ. ОСНОВНІ ПИТАННЯ.

Департамент соціальної політики Харківської міської ради на зв’язку з вами та відповідає, за можливості, на ваші питання, які надходять через фейсбук https://www.facebook.com/soczahist.kh та електронну пошту 34756609@mail.gov.ua.
Актуальна інформація з питань соціального захисту населення розміщується на сайті Департаменту соціальної політики https://soczahist.kh.ua/, сайті “Прозорий офіс” https://prozoriy-office.kharkov.ua/та на сторінці в фейсбуку https://www.facebook.com/soczahist.kh.
За період з 28.04.2022 по 7.05.2022 від громадян електронною поштою надійшло 1052 звернення, через соціальну мережу фейсбук звернулося 127 осіб, всі громадяни отримали консультації в міру наших можливостей.
Нагадуємо, що в зв’язку з воєнним станом на території України структурні підрозділи з питань соціального захисту населення м. Харкова не працюють з 24.02.2022.
Відповідно по Постанови Кабінету Міністрів України від 07.03.2022 № 215 «Про особливості нарахування та виплати грошових допомог, пільг та житлових субсидій на період дії воєнного стану» з березня 2022 Міністерством соціальної політики централізовано, без участі Управлінь соціального захисту населення, які знаходяться в містах, де ведуться активні бойові дії (в тому числі, м. Харків), здійснюється нарахування та фінансування соціальних виплат і допомог.
Переважна більшість питань стосується оформлення довідки та допомоги внутрішньо переміщеним особам (ВПО) через Портал Дія. Звернутися за консультацією можливо на гарячу лінію Міністерства цифрової трансформації за телефоном 0 800 33 18 34.
Графік роботи гарячої лінії: щодня з 8:00 до 22:00.
Перейти до вмісту