- Головна
- Актуально
- Про Департамент
- Основні напрямки діяльності
- Алгоритм дій у випадку насильства
- Програма сприяння безпечній життєдіяльності у сфері соціального захисту населення м. Харкова на 2021-2025 роки
- Доступ до публічної інформації
- Підвідомчі установи
- Реєстр колективних договорів, змін і доповнень до них по м.Харкову
- Інформація про кількість зареєстрованих заяв і черговість надання реабілітаційних послуг відповідно до постанови КМУ
- Координаційна рада з питань ВПО
- Соціальні права та гарантії
- Соціальні послуги
- Запобігання корупції
- Громадські обговорення
- Координаційна рада з питань реалізації державної політики щодо попередження наркоманії
- Комітет забезпечення доступності маломобільних груп населення до об’єктів соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури
- Єдина соціальна мережа міста Харкова
Результати роботи Департаменту соціальної політики Харківської міської ради за період з 18 по 31 травня
Департамент соціальної політики Харківської міської ради завжди на зв’язку з громадянами з питань соціального захисту населення. Свої звернення можна залишити на електронну пошту 34756609@mail.gov.ua або через фейсбук https://www.facebook.com/
За період з 18.05.2022 по 31.05.2022 від громадян електронною поштою надійшло 1272 звернення, через соціальну мережу фейсбук звернулася 71 особа, всі громадяни отримали консультації.
Як і раніше, самими актуальними питаннями є отримання статусу внутрішньо переміщеної особи (ВПО) та подання заяви на призначення допомоги ВПО.
Пропонуємо громадянам користуватися актуальною інформацією з питань соціального захисту населення, яка розміщується на сайті Департаменту соціальної політики https://soczahist.kh.ua/, сайті “Прозорий офіс” https://prozoriy-office.
Нагадуємо, що Управління соціального захисту населення вже два тижні ведуть прийом громадян. Режим роботи з 9 до 17 години (крім суботи та неділі) без перерви. Нагадуємо, що здійснити попередній запис можна:
за телефонами https://cutt.ly/gHPXM2d;
за допомогою колцентру 0800 304 304;
он-лайн, через офіційний сайт Департаменту соціальної політики, за посиланням https://cutt.ly/6HAOPT0 (до “Прозорих офісів” Київського та Шевченківського районів та Регіонального центру послуг).
Також за телефонами https://cutt.ly/gHPXM2d можна отримати консультації з усіх питань, які стосуються діяльності Управлінь соціального захисту населення, саме в тому районі, де особа перебуває на обліку.